Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu
Měchura, Lukáš
Tato bakalářská práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Zbro-jovka Brno, a.s. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout kroky ke zlepšení celkové marketingové komunikace. Návrhová část je tvořena sběrem sekundár-ních dat, ale i dat primárních získaných za pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zároveň i návštěvnosti sportovních akcí klubu.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Vraštil, Lukáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Ke zhodnocení strategie jsem využil dotazníkový výzkum a rozhovory se zaměstnanci klubu. Na základě výzkumu jsem zjistil několik nedostatků strategie, které mohou být příčinnou nízká návštěvnosti domácích utkání Zbrojovky. Hodnocení jsem strukturoval podle marketingového mixu 7P. Největší rezervy jsem objevil v kategorii produkt a místo a navrhl jsem opatření na zlepšení těchto ale i dalších nedostatků. Věřím, že má práce bude nápomocna ke zlepšení marketingové strategie FC Zbrojovka Brno a povede k vyšší návštěvnosti utkání klubu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.